Miejsca publiczne to tereny, gdzie spotykamy się z większym natłokiem ludzi. To mogą być przystanki, dworce kolejowe czy też centra miast, gdzie ludzie chrząkają się i chcą kupić dane rzeczy. W takich centrach lub innych miejscach publicznych możemy spotkać bilbordy, plakaty, telebimy czy też inne tego typu elementy. One pokazują media i multimedia. Takie wykorzystanie jest dobre. Przecież możemy zaciekawić większą liczbę osób takimi aspektami. To jest interesujące i co najważniejsze- skuteczne. Multimedia wiedzą, gdzie stosować pewne sprawy i pewne zagadnienia. Tam z pewnością będziemy wiedzieli, jak się do tego dostosować. Miejsc publicznych jest bardzo dużo, dlatego nie ma z tym jakiegokolwiek problemu. Każde miasto posiada swoje centrum. Ponadto, możemy instalować takie urządzenia multimedialne w poczekalniach czy też w innych obiektach. Tam także zdają egzamin. Wszystko zależy od natłoku ludzi w takim miejscu. Czym większy- tym lepiej dla multimediów. Takimi zasadami kierują się miejsca publiczne.